2012. február 27., hétfő

Mi a kedvenc horrorfilmed?



Erről a klipről mindig az egyező című film jut eszembe (Kéz őrület), nem csak emiatt, hanem hangulatra is. Imádtam/imádom még mindig a 90-es évekbeli tinihorror/vígjáték filmeket. Nem csak azokat, amik viccesek, hanem a tényleg horrornak szánt tini filmeket is. Sikoly sorozat, Kéz őrület, Tudom mit tettél, Halloween H20. Valahogy a Murder City Devils ezeknek a hangulatát idézi, persze jobban idézné, ha a 90-es években rumon éltem volna. Van/volt valami ezekben a filmekben, valami amatőr báj, amitől imádtam őket. Persze akkor még féltem is pártól, hehe. Pár klassz zenét is ezekből ismertem meg.
Az sem elhanyagolható, hogy a legjobb német punk zenekarok mind MCD dalcímekről nyúlták a nevüket. Lehet, hogy csak akkor érteném meg őket teljesen, ha kamionos lennék és ahogy már említettem rumot innék. Koszos kis pihenőkben rúgnék be tőle, és vagy egy lepattant motelben vagy a járgányomban aludnék. Mint egy sötétebb Bud Spencer filmben. Kipróbálnám ezt az életet is egy időre azért. Csak úgy egy időre, mint amikor Gy. Ferenc beköltözött az avasi telepre. Gondolom azt sem bánnám, ha beragadna ez a kazi a magnóba, mint Tedéknek a The Ploclaimers dal.


És még az egyik előző postnál elfelejtettem feltenni a kérdést:
MI A FASZ AZ A "DEFEND POP PUNK"??

Nincsenek megjegyzések: