2012. június 2., szombat

Neon Piss / Budapest

A tegnap előtti nap olyan szinten volt tökéletes, hogy gondoltam írok róla egy amolyan klasszikus beszámolót. Valamiért biztos jó a karmám, mert napközben csak jó híreket kaptam, amit feldobtak.
Vettem is előre jó sok sört, 6-ra mentem Rédi elé a Délibe. Megnyugtatott, hogy a vonaton már megivott 4-5 sört, csak hogy elkerülje a bajt. Elmetróztunk a Batthyányi-ig onnan meg mivel volt időnk, meg sütött a nap és sok sörünk is volt, gyalog mentünk a terembe. Először a Duna parton majd a Margitszigeten át. Persze közben 10-20 számra megmondtuk, hogy az a világ legjobb száma, ez mindig így megy. A szigeten kicsit megálltünk, ülve sört inni, közben néztük egy amerikai foci csapat edzését, aztán egy másik padnál már volt annyira jó kedvünk a söröktől, hogy telefonról nyomassunk zenét. Persze az új White Lungot hallgattuk, aztán meg a Iceagetől a You're Blessedet. Nem szeretem azt a lemezt annyira, de az a szám tényleg nagyon király. Az egész király volt, jó idő, 99ft-os üveges Kozel és a lehetőség, hogy ilyen jó zenéket hallgassunk. Meg azért végig ott volt a levegőben, hogy este a Neon Piss fog játszani.
Kb fél 9 felé értünk oda a terembe, ahol is Viktor azzal fogadott, hogy valakiknek el kéne menni a Neon Piss gitárosával az éjjelnappaliba, mert ő whiskey-t akar venni. Rédivel vállaltuk a "fáradtságot", persze király volt, jött a basszeros is, dumáltunk zenékről, meg a velük fellépő magyar bandákról kérdezgettek. Vettek whiskey-t, aztán visszasétáltnk.
Nem sokkal később kezdett a Szextank, de már megint nem láttam őket. Hülye vagyok, mert mindig meg akarom nézni, aztán elmarad. Helyette dumáltam ezzel-azzal, meg a német banda megkínált whiskey-vel. Úgy tűnik ők is beújitottak.
A Kemény Henrik talán most a kedvenc magyar bandám, táncoltam is rá ahogy kell. Fasza volt. Aztán jött a Neon Piss, ahol elszabadult a pokol. Azok a bulik királyak igazán, ahol nem csak megfigyelők vagyunk, hanem részesei is az egésznek, ez meg olyan volt. Eljátszották minden számukat, meg egy Buzzcocks és egy Ramones számot is, egymás után. Ilyen volt amúgy:



A német zenekart sem néztem meg, azt hiszen a Neon Piss tagokkal dumáltunk meg szőttük a terveket a hazaútra. Megint a lakásomtól 10 percre lévő punk lakásban aludtama földön Vendellel. Másnap délelőtt még dumáltunk punk bandákról meg Mónika show-ról, nyomattunk egy kis wörös-t, amíg a Trapdoor-os csávó csekkolta az emailjeit. Hazafelé meg benyomtam megint az Iceagetől a You're Blessedet és el-el mosolyodtam egy-egy tegnapi jelentéktelen momentumon, amik azért mégis jobbá teszik az életet. I won't stay home no I neveeeer.

Nincsenek megjegyzések: