2012. május 23., szerda

Natural Piss

Végre van újra rendes fülesem, így munka közben hallgathattam zenét rendesen. Előző este rájöttem, hogy a legjobb dolog épp a felismerés közepén lenni, hogy hű, de jó ez a banda/lemez, ezért pakoltam új lemezeket a telefonomra. Nem talált be minden, de ami nagyon az a Natural Law. Ők is a Deranged Rec.-nél vannak, szóval azért volt rá garancia, hogy fasza. A nap dala:

 

A dallamos részek emlékeztetnek a Refuseniks-re, az meg mindig is emlékeztetett kicsit a Something Against You-ra, azaz a SAY-es kemény punk/hardcoret keverték a dallamokkal, a Natural Law is ezt csinálja, csak több a punk/hardcore és kevesebb a dallam, de akkor azok annál jobban jönnek ki.

A nap híre mégis, hogy letölthető/hallgatható a Neon Piss nagylemeze.


Aztán kicsomagolva kicsit átverve éreztem magam, hogy az 5 demós szám, plusz kettő, amit már előre feltettek meghallgatásra, plusz egyetlen egy új szám van rajta. Mondjuk szomorú azért nem vagyok, mert jó ez a lemez így egyben, kevesebb felé oszlik a figyelem, meg mittudomén. Meg valahol az is lejön, hogy ők is csak pár srác és akkor ez így jött ki nekik, nem pedig egy lemezeket futószalagon hozó profi valami. Mondjuk nekem jobban tetszenek a demós számok demós verziói, zajosabbak, bájosabbak. DE a jövő csütörtöki koncert élményen ez semmi nem változtat majd, baromi jó lesz.


Nincsenek megjegyzések: