2010. április 26., hétfő

Witch Hunt videók

Mivel múltkor úgy rájuk pörögtem, elkezdtem velük levelezni. Azóta csak még mélyebbre süllyedtem. Sajnos európai turnét nem terveznek, de az énekes srác a nyarat európában tölti, azt még nem tudja hol, de utazgatni fog meg múzeumokat nézegetni. Vagány. Igazából csak azért írom, hogy valami béna indokkal összegyűjthessem a kedvenc Witch Hunt videóim egy posztba. Egyszer majd jobb lesz visszanézni, mint a hülyeségeim visszaolvasni, talán.

Twenty-Five. Most ez a kedvenc számom tőlük, meg a kedvenc videóim is.


In a Free Land, Husker Dü cover. Mit lehet ehhez hozzáfűzni? Ászok, hogy ilyen király bandától dolgoznak fel, az egyik legjobb dalukat ráadásul.


Ha már feldolgozások, akkor Rudimentary Peni - Cosmetic Plague. Valami kis szobában nyomják, ami ad az egésznek egyféle punkos bájt is. Zseniális.


Feldolgozás #3. Bikini Kill - White Boy Mondjuk ezt a videót már belerejtettem az előző postba. "It's hard to talk with your dick in my mouth"


Egy ritka dal (myspaceükön mondjuk fent van) Említettem volt, ez talán a legdallamosabb számuk. Punk by Numbers, kétszer.




Shades of Grey, ettől lettem 'witch huntos'.


Silence.


Ez is volt már, de a végére pont illik.:


Plusz extrának, egy másik kedvencemmel a kibaszottzseniális Leftöver Crackkel énekli Nicole az Infestedet. Stza wh pólóban nyomja természetesen. BADASS


Van még biztos pár fasza videó, de csak a legjobbak fértek be ide. Úgyis csak ezeket nézem.

Nincsenek megjegyzések: