2010. január 2., szombat

2009.

Mivel a Nem Változunk fanzine 3. száma - ami már szinte kész, de tényleg - a 2009-es év dokumentációja lesz egy az egyben és minden benne lesz, amit érdemes megemlíteni onnan, így ide csak röviden írom le, mi volt jó tavaly. Mert azért nem bírtam ki, hogy ne tegyem.

ez a két sor mindenképp a legjobban írja le:
"And we're definitely going to hell,
But we'll have all the best stories to tell."


Haladjunk kronológiai sorrendben:

- Nothing @ After. Ezen a bulin tényleg nagyon nagyon királyul játszottak, kár értük.
- Say búcsúbuli: Az emlékeim már megkoptak, csak arra emlékszem, hogy nagyon jó volt.
- Talán a legjobb tavaszi tapolcai buli, a Thrash Da Cityre keresztelt, ahol elég sokan voltak és nem álltak félkörben meg ilyenek. Persze mindegyik tavaszi tapolcai buli király volt, az amerikai One Win Choice példáúl meglepetésre nagyon állat volt, pedig nem igazán miattuk szerveztük azt a bulit, mégis nálam bekerültek idén a topba.
- Brat Pack @ Filter - a banda nagyon oké volt, az afterparty Áronnál meg még jobb. Már nem emlékszem kikkel aludtam egy ágyban, de arra emlékszem, hogy az egyikük meztelen volt majdnem. Ja és valaki lehányt 50ezer forintot.
- PFA/Plan Beer miniturné: most erről mit írjak. a zineben lesz egy hosszú beszámoló. Szerintetek milyen a barátaiddal külföldre utazni egy kisbuszban, hogy ingyen igyatok és egyetek és pár lelkes külföldinek játszatok?
- Celldömölki "Bene Marci megbassza a punkot" buli. Ezt hívom punk bulinak. A kezdetekkor már tarajos srácok verekedtek össze azon hogy a pistols vagy az exploited a jobb. Erre jöttek a zsaruk, de azért elkezdődött a buli, fellépett a formyfriends meg a lömbihead mikrofon nélkül, mi még mikrofonnal, de asszem sokat nem használtuk. Aztán cipeltünk egy dobcuccot keresztül a városon, aztán egy órát át 15en vitáztunk egy magát nácinak valló hülyével, utána meg király volt a meztelen foci a celldömölki focipályán éjjel. Reggel pedig besquattuk hazafelé a vonatot.
- Propagandhi @ Dürer : ez talán azért volt nagyon fasza, mert nem számítottam arra, hogy szétszednek majd meg ilyenek. Azt kaptam amire számítottam: Technikás, profi koncert, persze a tökéletesen király számokkal.
- Loser Life, Minus Apes @ Szentes: Mindkét banda bámulatos volt, de a legjobb az egészben a 6 órás odaút és a 8 órás hazaút volt, még akkor is ha szarul játszottunk. Jó móka volt, a szálláson is.
- 3 napos balatoni túra: hm, ide mindig vissza akarok menni. Erről is írtam egy hosszút, de majd nyomtatva. Bicikliztünk nagyon sokat nagyon melegben, a Balaton partján aludtunk a fűben, vagy épp nagydarab brazilokkal a földön vagy egy kultúrház öltözőjében. Közben láttam kétszer a Rákosit, játszottunk is egyszer, meg az egyik bulit mi szerveztük.
- Snow Patrol : Ezen kaptam egy jó fajta pszihózist. Ez a banda az én sötét titkom, a sötét szerelmem.
- Lost Boys @ Tapolca: Circle Jerks feldolgozással indítottak, Black Flagget is tettek bele, na meg MIA-t. Mi kell még? Ha kéne még, az is megvolt, plusz ultra jóarcok voltak.
- Witch Hunt @ Pogo Loco: Ok, ezt még mindig nem hiszem el, hogy a Witch Hunt játszott nekem egy csütörtöki estén egy kőbányai kocsmában. Az év legjobbja.
- Hold X True búcsúbuli: Annak ellenére, hogy nem voltam nagy fan, inkább csak úgy vagyok, hogy "tetszik pár számuk de az nagyon", hátulról figyeltem, a hangulat fergeteges volt. Az álomvilágra azért előreküzdöttem magam énekelni.
- Siófoki buli november végén: Az egyik legjobb bulink, a többi banda is állat volt.
- Breakthesilence 4 @ Tapolca: A Rivers Run Dry, Spark, Another Way Tapolcán? Igen, király volt!
- Veszprém, december 12: Veszprém újraéled remélem, csak egy sima lokál bandás buli és lejönnek több mont 90-en. Ez is fasza bár kissé kaotikus bulink volt, imádtam.

+ az összes padragkúti és tapolcai buli.

Nagyjából a bulikról ennyit, tekinthetitek Fanzine tartalomnak, hehe.

Kedvelt hazai lemezek, nem sorrendben:

Ninpulators - Demo
Rákosi - Demo
Mind Your Step - Demo
PFA - River of Chaos, Yellow Water
Iszonyat - Periféria
Nothing - Nothing to Lose, Libido Wins split
Rivers Run Dry - EP
(bár a tavalyi zineben már írtam róla, de azthiszem idén jelent meg)
Spark - s/t
(tekintsük őket hazainak)
Grow Up Fuck it Up - Demo
Another Way - Holtágak az Ártérben
New Dead Project - Permanent Apocalypse
+Plan Beer - s/t, de ez csak elfogultság :)

A külföldi cuccokat szégyenszemre nem nagyon követtem idén, csak régebbi cuccokat nyomattam. De azért pár ami bejött:

The Lawrence Arms - Buttsweat and Tears 7'
Propagandhi - Supporting Caste
Idle Hands -
Postponed
Frank Turner - Poetry of the Deed
Hear The Sirens - Rebel Hearts Lost
Dead to Me - African Elephants
Cloak Dagger - Lost Art

.. Azért év végére szépen betett nekünk valaki vagy valami.



Nincsenek megjegyzések: