2009. február 27., péntek

this is my year for sure

Igen, idén elhatároztam, hogy ez tök jó év lesz, elmegyek minél több koncertre. Nem fogok vacilálni, hogy elmenjek-e ida oda, mert mikor legyen jó, ha nem most. Ez előző bejegyzésben jeleztem is ennek a kezdetét. 13.án volt egy kis kiruccnásunk Siófokra, ahol adtunk egy elég rövid koncertet, a think againnel és a dance or die-al. Végülis így hárman megnéztük egymást, meg voltak még páran akik álltak és néztek, de nem igazán jött át nekik, vagy csak túl részegek voltak, hogy reagáljanak. Azzal a tudattal, hogy másnap reggel studióba megyünk, csak egész kevés sört vittünk magunkkal. Aztán azon a hétvégén végre életünkben először studióztunk. Végülis részemről annyi volt, hogy ültem másfél napot, aztán gitároztam fél napot, de akkor is jól szórakoztam végig. Még királyabb volt a következő hétvége, amikor ottvoltak a vokálozó haverjaink. Hoztak sört, és megbeszéltük milyen jó tavaszunk és nyarunk lesz, közben egyvalaki mindig szavakat ordibált a mikrofonba. A vécében pedig mindig várt ránk egy 2004-es néger nős naptár, ami "miss októbernél" van nyitva, akinek 5 és fél ujja van. Mivel sajna aznap elmaradt a Press Gang, így a nap hátralévő részében otthon egy fura várakozó üresség fogott el, jó szar érzés volt. Aztán azon a héten volt egy buli az afterben, amire aznap döntöttem el, hogy megyek. Még szerencsém is volt, mert Unheard Call helyett Nothing volt. Ők egy nagyon gonosz zenekar, ami jót jelent. Királyul nyomták, volt valami új szám, ami asszem "deszkás"-ként szerepelt a pléjliszten, na az király. Tudom, hogy mekkora köcsögség, (sőt az egyik legnagyobb) egy bandát azért zaklatni, hogy miért nem voltak a feldolgozások szóval nem is teszem. (ɐu1oʌ ʇʇǝ1 ʎ1áɹıʞ sʇuǝbɐ ǝʌɹǝu ɐ ʎbɐʌ bɐ1ɟ ʞɔɐ1q ɐ ʇɹézɐ ǝp). Na de szóval most már őket is szeretem. Bár itthon ezért minimum seggnyalózás jár, ha egy bandára azt mered mondani, hogy bírod őket, persze külföldire szabad, az más. Baromság!
Aztán a New Dead Project, az egyik kedvenc magyar bandám. Kicsit lehetnének ők is gonoszabbak, vagy lazábbak vagy nem tudom mik, de így is király. Fasza volt a hangulat is, az új szám meg atom. A harmadik banda nem nagyon jött be, bár nem is nagyon figyeltem, inkább arra mentünk, hogy tullépjünk a Nothing fogyasztási keretét. Aztán mikor már mindenki lelépett mi is elmentünk valami éjszakai busszal a Marcihoz, ahol egy fotelben aludtam. Kényelmes is volt meg nem is de mindegy. Felébredtem olyan 8 körül, és már nem bírtam aludni, ezért elolvastam az előző este vásárolt Sofa King "különkiadását" még félig az ágyamként szolgáló fotelben feküdve. Pont a megfelelő hangulatomban kapott el, azthiszem.
Aztán utána hétvégén padragkútra mentünk, egy zártkörű, baráti, koncertertekkel egybekötött farsangra. Túl sok sör volt és túl kevés gitár, de ugyebár én szeretem az ilyen punkos megoldásokat, szóval nagyon élveztem. Bent szólt a pánk, aztán meg a klasszikusok, kint pedig szépek voltak a csillagok. Aztán be is húztam Marszeltől a katonai ingjét, nagyon menő!
Hazafelé kicsit eltévedtünk, még Vas megyét is megjártuk, közben vadul villogott a benzintank ledje, majdnem megálltunk éjjel az országúton.

Most így visszaolvasva szépen egymásután hánytam a sztorikat, meg nem is lettek túl érdekesek, na mindegy. Ez történt eddig. Ma meg elmarad a győri buli, szóval F.T.W.!

1 megjegyzés:

Gábriel írta...

Azért amiért mínuszba vertetek minket a koncerten, még most is haragszom.