2009. február 7., szombat

Salad Days

Most újra ugyanazon okból írok ide, mint az első padragi suburban rock and roll party idején. Nagyon várom, egy ideje megint nem voltam koncert, de még próba közelében is alig. Vártam már, hogy véget érjen a hülye vizsgaidőszak és elkezdődjön a 'koncertszezon'. Fel sem tudnám hirtelen sorolni mennyi lesz mostanában. Februárban szinte itthon sem leszek, studió is lesz, végre, király. Ráadásul holnap kezdődik mindez. Sok jó emberrel fogok találkozni, olyannal is akit már egy éve nem láttam. Éljen!
...Ma korán reggel egy rétesszállító kocsival hoztuk haza a gitárládámat pestről, az ideiglenes próbatermünkbe, Marci szobájába. Ma ott próbáltunk kb 11-től este 6ig (najó, az még nem este de már sötét, és ez ott a gettóban nem mindegy), közben pizzazabálás meg sírvaröhögés. Meg vagyok elégedve az új számokkal (sőt), pedig ez nálam nagy szó.
Nos valószínűleg a közeljövőben több koncertbeszámolót fogok ide írni, mert lesz miről végre.
Csak hogy gazdagítsam a rólam szóló, senkit nem érdeklő sorokat: Megnéztem az előbb a Valami Amerika 2-t. Őszintén szólva nem számítottam sokra, hatalmasat csalódtam. Egy király magyar film. Végre nem tettek bele semmi égetnivaló, idegesítő médiarihét, hanem inkább normális színészeket. A négeres meg a fuck police poénért külön piros pont. A bűnös város meg tök jó film lehet basszus.
na mindegy, megyek aludni, hogy előbb legyen holnap.

a youtube videó nem maradhat el: mert a lawrence arms egy olyan banda, akiknek a nevét ráfirkálnám a padra meg a tolltartómra, ha középsulis lennék.

Nincsenek megjegyzések: