2008. november 7., péntek

back to YOU!

Nagyon várom már a holnapi napot. Ősszel még egyetlen egy koncerten sem voltam, leszámítva a balul elsült győri "bulit". Jó érzés végre várni egy bulira. Nem is azért mert olyan szívemet megrengető bandák lesznek - persze párat szeretek közülük, jó lesz hallani a számaikat - hanem mert jó lesz újra olyan emberek közt lenni akiket bírok. Az könnyen megeshet, hogy ez nem kölcsönös, szerintem sokan félreismernek engem, abból a pár estéből, amikor találkoztunk. Oda meg mégsem mehetek hozzájuk, hogy figyi, én bírlak téged meg téged, ismerkedjünk meg jobban, az olyan buzcsis. Meg valószínüleg meg is ijednének. Na mindegy
Jólenne ha valaki eljátszaná a lejjebb lévő videóban hallható dalt. Most akaratlanul is hatalmába kerített valamiféle nosztalgikus érzés a szám hallatán, pedig nem is ismerem olyan nagyon régóta. Remélem ilyen hangulatban fog zajlani a holnap este, szeretem Ajkát, mindig jó a buli, nincs az a hülye feszengés, mint amit máshol tapasztaltam. Nem azt mondom, hogy mindenhol, de sok helyen. Végre lesz miről beszámolót is írnom, ami egész biztos, hogy pozitív lesz, legalábbis remélem. Nem szeretek lehúzós beszámolókat írni.


A C.A.F.B. egy kicsit gagyin, de feldolgozta ezt a számot. Egy lányhoz írt kesergő-szerelmes dal, amit én nem nagyon élek, lévén nekem van barátnőm és nincs miért keseregnem ilyen témában, de ha mondjuk elképzelem, hogy a szöveg nem egy lányhoz, hanem a fiatal éveimhez szól, (nem mintha olyan nagyon öreg lennék, csak mégis, na) akkor viszont minden sora rohadtul jó.

Nincsenek megjegyzések: