2011. április 13., szerda

Tracking

Ha már az összes általam szerkesztett blogba feltettem ezt a cikket, akkor itt sem hagyom ki. Olyan vagyok, mint Fenyő János a Vico-val, csak nekem nem média, hanem blogbirodalmam van, hehe. Meg pénzem sincs annyi. Szóval a szar duma után a lényeg: Az új Maximumrockandrollban van egy cikk a magyar színtérről, mindent elolvashatsz róla az alábbi linken, csak hogy a közös blogunkat is reklámozzam egyúttal: http://veszprem-county-underground.blogspot.com. Az előző postban lévő képek mellé egyébként tökéletes leírás.

Ezt pedig akkor már nem teszem külön postba. A Choke up egy nagyon király banda, engem a Breathe In-re emlékeztet, de azért hatott rájuk a Choking Victim/Leftöver Crack és talán még a Lawrence Arms is rendesen. Mármint gondolom én. Teljes koncert, ami akár az óbudai próbateremben is lehetne:





Nincsenek megjegyzések: