2009. április 12., vasárnap

Jézus és csapata

Tudom, hogy nagyon jó vagyok frappáns címeket illetően. (vagy csak én hiszem ezt magamról, ez valószínűbb) Még csak nem is azért írok pont erről a bandáról mert húsvét van, és az énekes úgy néz ki mint ahogy csóró Jézust ábrázolják, csak mostanában hallgatom őket sokat és most unatkozom kellően ahhoz, hogy leírjam. Lassan olyan lesz a blog mint a KLUR-on az "akiket anyád sem ismer" rovat, ami szerintem nem baj, bár tervezek másféle postokat is a közeljövőben. Szóval mostanában jutott el hozzám a The Twisted Minds - Neo Dogmas című lemeze, ami egyébként nem új, hanem 2007-es. Először a Something Against You turné kapcsán hallottam róluk, illetve olvastam róluk vicceset. Akkor nem néztem utánuk, csak most, pár napja. Azt már nem tudom miért, de odakerültem a myspaceükre. Ott rohadtul megtetszett az egyik szám. Mivel ott nem szeretek zenét hallgatni beszereztem ezt a lemezt az internet segítségével. Aztán a szokásos, rátettem az iPodra, majd utazás közben benyomtam. Elsőnek a mostanáig kedvenc dalomat, a Apologies from a 21st Century Western Man-t hallgattam meg. Hát bele is szerettem, egyből. Elég király háttérzene volt ahhoz az élethelyzethez. Aztán azt vettem észre , hogy újra és újra visszanyomom a szám elejére, pedig még egy csomó fasza szám van a lemezen (bár ugye ezt akkor még nem tudtam). A stílusukról annyit, hogy nemsokára játszanak a Propagandhi előtt, és nem véletlenül. Pont olyanok a dalaik, mint amilyen számaiért a Propaganhit szeretem. Tökös, minden faszán a helyén van. Kellemes dallamok, elképesztően fasza vokálok, cseles gitárok, ahol kell ott meg kemények és tökösek. Pont olyan mint a tavasz: nappal már szinte nyár van de azért még az esték hidegek meg sötétek. Még azt is elnézem, hogy 2 számuk ugyanazzal a riffel kezdődik. Nem igazán szeretném túlragozni, meg szar érzés, hogy nem tudom hova dícsérni őket jobban. Hallgassad, jó lesz neked, irigyelni fognak a barátaid (najó ez utóbbi nem igaz).

http://www.myspace.com/thetwistedminds

1 megjegyzés:

Gábriel írta...

Hallod, írjál már turnébeszámolót!