2008. október 15., szerda

turnénapló

Na persze, jó is lenne. Nem megyek turnéra, csak valami hasonlóra. A szupermaratonon fogok dolgozni, ami abból áll, hogy egy kisbusszal korán reggel elindulunk valahonnan, elmegyünk valahova ott dolgozunk késő estig, kevés alvás és megyünk tovább. Ez csak nekem lehet érdekes, mert épp most olvasom a punk a plaptónt, és eléggé a hatása alatt vagyok. Ja és a plusz jó, hogy 24.én, éjjel érek haza, és 25.-én koncertünk lesz. Mivel többen leszünk, ezért senki sem veszi észre majd ha közben hallgatok zenét meg írogatok, szóval szerintem majd írok róla, meg teszek majd be képeket. (Pozsony elég jó hely) Van egy rakás lemez, amit az útra tartogatok, ott hallgatom majd először, az utazások közben. Szóval mivel itt ez punk blog vagy mi a szösz, próbálom belefűzni amennyire lehet.

ez meg egy zseniális videó a decline of the western civilization dokumentumfilből:

Nincsenek megjegyzések: